Politica de retur
Va rugam să citiți cu atenție informațiile care urmează:
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. De asemenea, pentru produsele vandute si livrate de MY STAFF SERVICES S.R.L Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 15 zile calendaristice. In acest caz se vor respecta prevederile procedurii „Returnare produs”.
· Returnare produs:
Rambursarea sumelor se va face în cel mult 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, transmisă de către vânzător (art. 13, punctele 1, 2, 3 și 4).1. Cadrul legal Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță:
Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) și art. 14 din O.U.G Nr. 34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original – dacă este posibil, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care au fost montate, prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
· Excepțiile
Nu pot fi denunțate contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art. 16 din O.U.G. Nr. 34/201
· Transferarea riscului
Conform cu Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015:
“În cazul contractelor în care profesionistul livrează produsele către consumator, riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat consumatorului în momentul în care acesta sau o parte terţă desemnată de acesta, alta decât transportatorul, intră în posesia fizică a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului în momentul livrării produselor către transportator, dacă transportatorul a fost însărcinat de către consumator să transporte produsele, iar această opţiune nu a fost oferită de către profesionist, fără a aduce atingere drepturilor consumatorului faţă de transportator.”
· Exercitarea dreptului de retragere
Consumatorul informează furnizorul cu privire la decizia de retragere din contract prin notificare telefonică sau prin e-mail.
În termen de 48 ore lucrătoare de la transmiterea notificării, cumpărătorul va primi pe e-mail numărul de înregistrare și detalii cu privire la solicitarea înaintată.
· Costuri și taxe speciale pentru renunțarea la cumpărare
Costuri suportate de către cumpărător:
Costuri de retur și transport curier pentru produsul în cazul căruia cumparatorul renunta la achiziționarea produsului în termen de 14 zile de la recepția produsului (art. 14. punctul 2).
Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, se va solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial (dacă este posibil) sau pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca second-hand sau la opțiunea clientului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia (art. 14. punctul 3).
Costuri suportate de către vânzător:
Produs nefuncțional în primele 48 de ore de la recepție sau colete ce prezintă deteriorări la recepție.
Nota (dacă defectul de nefuncționare este semnalat în primele 48 ore de la recepție).
Taxa de transport pentru coletele voluminoase cum ar fi: cazi de baie, paravane și cabine de duș este în cuprinsă între 150 si 400 RON, iar valoarea acesteia va fi transmisă telefonic.
· Rambursarea sumelor
In cazul in care comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din contract. Suma va fi returnata dupa receptionarea retur a produselor de catre Vanzator.
· Ghid de retur
Ai comandat ceva ce nu ți se potrivește sau nu este pe placul tău?
Urmează pașii de mai jos:
IMPORTANT:
- Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care au fost montate, prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.
- Să nu treacă mai mult de 14 zile din momentul când ai intrat în posesia produsului.
- Ești răspunzător pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizării acestuia într-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile funcționării produselor.
- Schimbul direct de produse nu este posibil. Trebuie să returnezi ce nu ți se potrivește și să plasezi o nouă comandă.
- Riscul este transferat consumatorului în momentul predării produselor către transportator.
- Noi îți vom returna doar contravaloarea produsului, nu și costurile de transport, CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CĂTRE DUMNEAVOASTRĂ!
- Costul de returnare va fi înapoiat în cazul în care produsul prezintă defecţiuni sau nu este cel comandat de dumneavoastră.
- Taxele de transport NU vor fi rambursate! NU trimite coletul “cu plata la livrare” – coletul va fi refuzat, acesta va fi returnat la adresa de unde a fost ridicat, fiind plătite taxele de transport TUR – RETUR de către dumneavoastră.
Ce trebuie să faci?
1. Sună la orice firma de curierat și solicită ridicarea coletului de la adresa dorită.
Pentru siguranța produselor, îți recomandăm să alegi firme de curierat care pun la dispoziție confirmare de primire / urmărirea coletului (ex: SameDay, FAN COURIER, Urgent Cargus, DPD etc.). Ambalează coletul conform cerințelor firmei de curierat aleasă.
2. Specifică pe colet și pe nota de transport (AWB) ”RETUR MY STAFF SERVICES” și trimite-l la adresa: Bucuresti, str. Preciziei nr. 9B. Număr telefon: 0744 360 451.
Important: Specifică curierului că dorești opțiunea pentru deschiderea coletului!
3. După primirea coletului, colegii noștri îl vor analiza cu grijă, iar dacă acesta îndeplinește toate condițiile, contravaloarea produsului returnat îți va fi rambursată în cel mult 14 zile calendaristice de la ridicarea returului.
Dacă coletul nu va respecta condițiile agreate, returul va fi refuzat. Coletul va fi trimis către dumneavoastră, iar taxele de transport TUR-RETUR vor fi suportate de dumneavoastră.